Friday, 23 September 2011

exam mari~~~~

yeahhhh isnin minggu depan 26.9.11 abis la trial spm... hurmm subjek last ekonomi asas.
hurmmm result subjek lain  da dpat .. hurmm alhamdulilah la pelajaran aku semakin meningkat syukurrr sngat2.. hurmm nak kate blaja sngat aq ni pon x jugakk.. hurmmm mybe kuase tuhan sapa dpat jangka, berkat solat hajat, puase sedekah dan bla bla n yg apa aq lakukan..

n nak ucap kat cikgu2 yg bnyak mengajar aq.. terima kasih sngat.. hurmmm apa yg penting aq berdoa sngat agar pada spm yg sebenar aq dpat wat yg lebih baik..

setiap kali aq sendirian aq mesti ingat pesanan mak aq kat aq, dia slalu said belajar sungguh2 kalau x penat je berbelas tahun pergi sekolah setiap hari . hurmm mak slalu ckap mcm tu, dan bila aq teringat pesanan mak aq mesti rase tersedar dan apa yg mak ckap tu adalah betul. mak slalu ikut ja apa yg aq nak.
aq nak itu aq nak ini. insyaallah dia akan kasi.

dan kali ni aq nak berazam akan lakukan apa sahaja untuk memaju kan diri aq.

spm sebenar tinggal 7 minggu lagi bulan 11 ni.. hurmm aq harap sngat aq akan berjaya untuk capai cita2 aq.
dan mak dah jnji gan aq, kalau aq dpat keputusan yg bagus, mak akan bawak aq mengerjakan umrah, hanya itu sahaja aq mahukan drpd mak, aq xkan mintak bb iPad, Iphone ,Laptop, or pape shaja .

aq harap aq dpat berikan result yg baik pada spm nanty

wasalam~~~